The Murder of One
S3, E18: Damon og Stefan fokuserer på et nytt prosjekt som kan ta livet av Klaus, og de informerer Elena, Caroline og Matt om planen. Når Klaus truer noen som står Bonnie nær, er hun nødt til å gjennomføre trylleformelen som han trenger. Klaus og Rebekah (CLAIRE HOLT) oppdager den perfekte måten å motivere Finn (CASPAR ZAFER – Tirante el Blanco) på, men Rebekah er mer interessert i sin egen hevnlyst. I ...