S9, E8: Amy er på date med en mystisk mann, og Sheldon får hjelp av Howard og Raj til å finne en ny kjæreste på nettet. Og når Amy ikke vil fortelle om ham hun dater, bestemmer Penny og Bernadette seg for å spionere.