The Obstacle Course
S4, E18: Ally må kjempe mot Larry som representerer en «liten person» som ikke forklarte situasjonen til en kvinne han møtte gjennom en datingservice; Cassandra kommer til L.A. for å se John, og Jackson forteller Ling at han er forelsket i henne.