Modern Family Old Man and the Tree
S5, E10: Jay tar med seg Manny ut for å felle et juletre, og Gloria er stresset fordi moren er på besøk, men det endrer seg når hun ser at hun knytter bånd med Claire. Et annet sted er Mitchell tvunget til å shoppe i siste liten når de ikke har kjøpt riktig gave til Lily, og Cameron tar med seg Lily på et veldedighetsarrangement hvor de finner julens sanne budskap.