Venner for livet The One After the Superbowl, Pt. 2
S2, E13: Rachel og Monica konkurrerer om Jean-Claude Van Dammes gunst etter å ha møtt ham på filminnspilling. Ross og Marcel er på vift på byen. Del to av en dobbeltepisode.