The One in Vegas, Pt.1
S5, E23: Gjengen bestemmer seg for å dra til Las Vegas for å overraske Joey og for å feire Monica og Chandlers ettårsdag. Det blir problematisk når en sjalu Chandler finner ut at Monica spiste lunsj med Richard. Del én av en dobbeltepisode.