Venner for livet The One That Could Have Been, Pt.2
S6, E16: I vennenes pågående fantasi tar Ross initiativ til en trekant med kona og venninna hennes – og blir utelatt. Chandler og Monica hjelper hverandre å bli mindre ensomme. Rachel får vite sannheten om mannen sin.