S9, E2: Joeys fåfengte forsøk på å bli tilgitt av Ross for å ved en feil fri til Rachel ender bare med en akuttinnleggelse på sykehus. Imens prøver en utmattet Rachel desperat å få babyen Emma til å slutte å gråte.