Venner for livet The One Where Everybody Finds Out
S5, E14: Ross leier en leilighet med et vindu mot Monica og Rachels leilighet. Mens hun sjekker ut leiligheten, ser Phoebe Monica og Chandler ha sex og får vite sannheten. Til slutt får Ross også vite at de er sammen.