Venner for livet The One Where Rachel Goes Back To Work
S9, E11: Når Rachel besøker jobb for å vise frem lille Emma, blir hun overrasket over å finne en kjekk vikar, Gavin, som har gjort jobben hennes mens hun har hatt mammaperm.