Venner for livet The One Where Rachel Smokes
S5, E18: Rachel begynner å røyke når hun innser at den nye sjefen og kollegene er røykere. Monica og Phoebe planlegger en overraskelsesbursdag for Rachel. Joey og Ben drar på audition for en reklame.