The One Where Ross Dates a Student Venner for livet
S6, E18: Når en brann ødelegger leiligheten deres, må Rachel og Phoebe velge mellom å bo med Joey eller Monica. Ross havner i trøbbel når han dater en student. Chandler prøver å hjelpe Joey med karrieren.