Venner for livet The One Where the Monkey Gets Away
S1, E19: Gjengen leter etter Marcel, som snek seg ut av leiligheten mens Rachel passet på ham. Akkurat da det ser ut som om Rachel og Ross endelig skal få en romantisk kveld sammen, stormer eksforloveden hennes inn og kunngjør sin kjærlighet til henne.