The One With A Chick. And A Duck.
S3, E21: Når Pete kjøper en restaurant, må Monica bestemme seg for om hun skal takke ja til jobb der. Ross hjelper en skadd Rachel heller enn å bli intervjuet på TV. Joey og Chandler adopterer en and og en kylling.