S7, E11: Chandler og Rachel kan ikke dy seg for å spise den uimotståelige ostekaken som er ment for en nabo. Phoebes tidligere kjæreste kommer tilbake for én natt, men Joey kan ødelegge romansen. Monica planlegger en hevn på kusinens bryllupsdag.