The One With Chandler's Work Laugh
S5, E12: Ross er oppgitt og dater Janice etter å ha oppdaget at Emily skal gifte seg på nytt. Monica hater den falske latteren Chandler bruker til sjefens elendige vitser. Rachel overhører at Monica snakker om henne.