The one with rachel's new dress
S4, E18: Phoebe får gi navn til en av babyene sine. Rachels planer om å forføre kjæresten sin går skeis, og Joey sier ved et uhell til Chandler at han synes navnet hans er teit. Ross uroer seg for forholdet med Emily.