Venner for livet The One With the Joke
S6, E12: Chandler blir oppgitt når et manneblad trykker Ross' tegneserie, da både Chandler og Ross hevder å ha kommet på vitsen. Phoebe er irriterende direkte med Monica og Rachel. Joey tar motvillig en jobb som kelner på Central Perk.