S1, E11: Mike blir forbløffet når Mandy endelig har fått en lidenskap for noe. Han veileder henne på jobb når hun tilbyr å starte en internettkampanje for å redde Ed sin favorittfrisør fra å stenge. Samtidig insisterer en utslitt Vanessa på at hun fortsatt kan ta seg av husholdet, selv med hektiske arbeidsdager, helt til hun sovner under en av sine egne forretningspresentasjoner.