Ally McBeal The Playing Field
S1, E18: Ally må kjempe mot et vidunderbarn av en advokat; en kvinne mener hun er offer for trakassering, fordi, i motsetning til hennes kvinnelige kollegaer, nekter hun å bruke sex for å fremme karrieren sin.