The Prodigal Daughter Returns
S6, E9: En overraskende telefonsamtalte fra Rorys far belyser tillitsproblemer mellom Lorelai og Luke. Når en person fra fortiden kommer tilbake, vet ikke Luke hvordan han skal si det til Lorelai.