S1, E1: Dannys verden kollapser når helsen til Josh blir verre, og døden er et tidsspørsmål. En organtransplantasjon er det eneste håpet for at Josh skal overleve. Danny forplikter seg og tar et valg han ikke kan gjøre om. Kabir løser en sak med en korrupt politimann og et lokalt narkotikakartell, men i prosessen utsetter han seg selv og enheten sin for offentlig kritikk på sosiale medier.