S5, E22: Når en ung gutt ankommer sykehuset med en sjelden sykdom som har gjort skjelettet hans svært skjørt, gjør Cade sin far, Ian, seg klar til å hjelpe til under operasjonen, noe som fører til at Cade er alene på observasjonsavdelingen. Devon sin kliniske studie blir offisielt erklært en suksess og han må nå ta noen store avgjørelser for karrieren sin. I mellomtiden sliter Billie med nye følelser.