S1, E5: Det er sesong for Nøtteknekkeren, og MBT-teamet ber Cheyenne danse Sukkerplommefeen. Det er også Jacks fødselsdag, og Geneviève er i byen. Mishi prøver å komme nærmere Bruna. Gabin kommer tilbake fra suspenderingen. Det er en rotte i Tobias' leilighet.