S1, E3: Dronningen kommer til Dapto! Koala Man er overivrig og melder seg frivillig til å organisere sikkerhet. Dessverre bryr Liam seg mer om sin nye amerikanske venn, Chad Wagon, enn dronningen. Kevin avskyr Chad Wagon: Hva skjedde med gode, gamle australske verdier?! Alison overbeviser Vicky om å trene henne for Miss Sausage Roll-konkurransen.