The Relaxation Integration
S11, E3: Sheldon stresser med å velge bryllupsdato, og Amy prøver å overbevise ham om at han har en mer avslappet side ved å ta opp at han prater i søvne. Imens konkurrerer Raj og Stuart om hjertet til Bernadettes nye kollega, Ruchi.