The O.C. The Return of the Nana
S2, E21: Under et besøk i Miami Beach støter Seth og Ryan på Mary-Sue, som hjelper Seth å få en plass i Music Video Nations spesialsending i anledning vårferien. Carter lar Kirsten være alene på kontoret til Newport Living.