S3, E2: Lightman forsvarer en falskt anklaget mann mot en sint gruppe pøbler. Mens han prøver å frikjenne ham, oppdager Lightman en mørk hemmelighet som hjelper en skadet mor og datter med å begynne å lege sine sår.