Cold Case The Runaway Bunny
S7, E12: Det er mange mistenkte i en drapssak fra 1974 om en privatdetektiv som oppdaget ugunstig informasjon om og for sine siste klienter, hvis lik nå er funnet i sementfundamentet til en revet bygning.