S12, E7: Når en rekke lik med tilknytning til Booths gamle regiment dukker opp nær DC, må Booth dykke ned i sin egen fortid for å finne drapsmannen før drapsmannen finner ham. Brennans far, Max, skjuler et stort medisinsk inngrep for Brennan, og hun må tumle med sin fars troverdighet og dødelighet, samt at familien er i fare.