S1, E2: Kevin Hart belyser tre hverdagshelter som gjør det lille ekstra for sine respektive lokalsamfunn. Jonté Lee underviser elever med virtuelle timer hjemmefra. Roman Grandinetti holder kafeen sin åpen for å tilby måltider til førstehjelpere og trengende elever. Til tross for at dyrehagen er stengt, pendler Charlotte Trapman-O'Brien i timevis for å sørge for at dyrene blir matet og stelt for.