The Shunning Fresh Off the Boat
S1, E3: Når nabolaget planlegger en fest for å feire NASCAR, oppmuntrer Louis familien til å bruke festen til å få seg nye venner (og markedsføre Cattleman’s Ranch Steakhouse). Men Jessica sliter med å passe inn, spesielt etter at hun blir venner med en vakker trofekone som rulleskøytemødrene ikke liker. Eddie legger planer for å vinne nabobarnas respekt.