The Sins of My Caretaker
S3, E5: Barnevernet kommer på besøk. Jimmy opplever sin første, ekte familiekrise og når Fiona mislykkes i å gi den støtten han trenger, vender han seg til Este (STEPHANIE FANTAUZZI).