Velma The Sins of the Fathers and Some of the Mothers
S1, E6: Velma sverger på å løse farsproblemene sine. Norville gjør opprør mot sin fars passive livsstil. Fred kjemper mot sin families anti-feministiske holdning. Daphne oppdager noe sjokkerende om foreldrene og fortiden sin.