One Tree Hill The Smoker You Drink, The Player You Get
S8, E17: Haleys termin nærmer seg, og hun jobber med å sørge for at alle hennes venner og familie er klare når tiden er inne. Brooke og Julian forbereder seg også på å stifte familie, mens Chuck (tilbakevendende gjestestjerne MICHAEL MAY) ber Chase (tilbakevendende gjestestjerne STEPHEN COLLETTI) om hjelp med et problem.