S6, E8: Eric går med på å treffe Sloan, men revurderer hele forholdet etter en telefon fra Ashley. Andrews krise setter en stor avtale på spill. I frykt for sin egen sikkerhet bestemmer Vince og gjengen å skaffe profesjonell hjelp.