Little Fires Everywhere The Spark
S1, E1: Det tilsynelatende perfekte livet til Richardson-familien blir snudd opp ned når den mystiske artisten Mia Warren og hennes datter Pearl kommer til Shaker Heights i Ohio – en idyllisk by grunnlagt på de utopiske prinsippene om harmoni og orden. Plaget av dårlig samvittighet, leier velmenende Elena Richardson ut til mor og datter og oppmuntrer sin sønn Moody til å bli venn med Pearl, og fletter med det ugjenkallelig de to familienes skjebner sammen.