The Big Bang Theory The Spock Resonance
S9, E7: Mens han blir intervjuet for en dokumentar om Spock, sliter Sheldon med å undertrykke følelsene etter det nylige bruddet med Amy – og Leonard og Penny blir sjokkert når de oppdager at Sheldon hadde en forlovelsesring til Amy.