The Big Bang Theory The Spoiler Alert Segmentation
S6, E15: En krangel mellom Leonard og Sheldon får Leonard til endelig å flytte inn hos Penny – uten å innse hvordan dette påvirker Penny og Amys bosituasjon. Imens tar Raj vare på Mrs. Wolowitz mens Howard er borte.