S2, E7: Når Mr. Schuester blir syk, tar en vikarlærer (gjestestjerne Gwyneth Paltrow) over spansktimene hans og Glee-klubben, og ender opp med å vinne hele New Directions over. I mellomtiden, når Sue tar over for rektor Figgins som McKinleys sjef, prøver hun å bruke makten sin på skolen. Med musikalske opptredener som "Conjunction Junction", "Forget You", "Nowadays/Hot Honey Rag" og "Singing In The Rain/Umbrella".