S3, E7: For å feire 1-årsjubileumet deres, går en motvillig Eddie med på å ta med seg Alison på en moderne nyinnspilling av Romeo og Julie. Men når Louis og Alisons far knytter bånd gjennom sin kjærlighet til Shakespeare, og ødelegger daten deres, lurer Alison på om forholdet deres har mistet gnisten. Jessica kalles inn til jurytjeneste og ønsker å være «jurysjef». Emery og Evan sliter med det ansvaret en Tamagotchi medfører.