S10, E12: Når en rik lærer blir funnet drept på en forlatt bokhandel, blir de andre lærerne og elevene på skolen mistenkte i saken. Brennans forlegger oppfordrer henne til å åpne en Twitter-konto for å få flere lesere, og «myslingen» Jessica Warren lærer Brennan noen triks for å overleve i Twitter-verdenen, triks Brennan entusiastisk tar i bruk.