Castle The Time of Our Lives
S7, E6: En drapsetterforskning sender Castle inn i det som virker som et alternativt univers der han aldri har møtt Kate Beckett. Castle må overbevise Beckett, Esposito og Ryan, som nå er fremmede, om å la ham delta i etterforskningen deres, så han kan finne veien tilbake til sin egen verden. Dette inspirerer Castle og Beckett til endelig å ta turen til alteret.