S2, E2: Ved hjelp av Peyton og Brooke arrangerer Lucas en bryllupsfest for Nathan og Haley. Selv om Haleys foreldre, Jim (HUEY LEWIS - "Duets") og Lydia (BESS ARMSTRONG - "My So-Called Life"), støtter datterens bryllup, er Deb av en annen oppfatning. I mellomtiden har Dans nylige hjerteinfarkt gitt ham et ønske om å forbedre forholdet sitt til Deb og Lucas.