S1, E8: Søstrene stoler på Phoebe sine forutanelser og løper for å stoppe en mystisk drapsmann fra å slå til på nytt. Samtidig finner Prue en sannhetsforhekselse og bruker den til å finne ut hva Andy sin reaksjon er på at hun er en heks.