S1, E9: Samantha blir dumpet og prøver å forvandle The Turtle (en investor med dårlig ånde) til en mann hun kan bli forelsket i, men etter all hennes innsats innser hun at han fortsatt bare er The Turtle. Miranda introduserer Charlotte for The Rabbit.