Grey's Anatomy The Whole Package
S15, E20: Owen og Teddy står ovenfor Megan Hunt på overraskelsesbesøk, og Catherine forbereder seg til operasjon på en krigsveteran som ikke er emosjonelt forberedt på prosedyren. Meredith bekymrer seg for at DeLuca skal operere alene med Richard.