Hapless The Wine Snob
S2, E3: Paul er på Joshies foreldremøte, men et irriterende par overskrider den tildelte tiden. En ny tverrreligiøs gruppe kalt IslamaJew får Paul til å stille spørsmål ved "britiske" verdier.