The Winner Takes It All
S15, E11: Amelia og Koracick gjennomfører en risikabel operasjon på Catherine, mens Richard og Jackson håper på det beste. Richard prøver samtidig å overtale Meredith til å besøke sin far, Thatcher, før hans tid er ute.