Castle The Wrong Stuff
S7, E16: Når en astronaut som trener til en tur til Mars på mystisk vis blir drept i en Mars-simulering, tar Castle og Beckett på seg romdrakter for å etterforske. Men når de oppdager at ingen inne i den forseglede simuleringen kan ha begått drapet, og ingen fra utsiden kan ha kommet inn, tar saken en sjokkerende vending.